Regulamin Sprzedaży
- Sprzedaż karnetów prowadzi Ośrodek Capital Ski.
- Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Ośrodkiem zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:
- zarejestrowania się na stronie internetowej poprzez wypełnienie formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub zarejestrowanie Klienta w Ośrodku Capital Ski;
- złożenia przez Klienta zamówienia poprzez wypełnienie formularza zawartego na stronie internetowej lub w recepcji Capital Ski
- uiszczenia przez Klienta zapłaty za zamówienie;
- otrzymania przez Klienta potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Klienta adres e-mail w przypadku wykupienie karnetu online lu otrzymanie paragonu/faktury w przypadku innych form płatności.
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności – przelew tradycyjny na konto bankowe Ośrodka w banku Iyprzez system Przelewy24 w przypadku sprzedaży online; poprzez BLIK; kartą/gotówką w Ośrodku Capital Ski.
- Klient dokonując zakupu karnetu oświadcza, że jest świadomy jego okresu ważności i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
- Klient może wnioskować o zwrot w terminie nie przekraczającym 14 dni od czasu wykupienia usługi.
- Capital Ski zastrzega sobie prawo wprowadzenie innej formy płatności.
- Capital Ski świadczy sprzedaż karnetów, towarów, usług dot. wynajmu pomieszczeń oraz innych, które objęte są umowami oraz opłatami.
- Przed skorzystaniem z procesu zakupu, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem znajdującym się w sekcji Regulaminy. Zakup usługi jest równoznaczny z akceptacją treści Regulaminu.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy24.
- Ceny Karnetów zawierają podatek VAT.
- Warunkiem ustawienia karnetu na koncie Klienta jest dokonanie płatności przez wybraną formę płatności odpowiadającą klientowi, które są opisane w p. 3 danego regulaminu. Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Ośrodek informacji o ustanowieniu nowej transakcji i wpływie środków na rachunek Ośrodka.
- W celu otrzymania faktury VAT Klient powinien zgłosić ten fakt w recepcji Ośrodka przed zakupem odpowiedniego karnetu lub zgłaszając za pomocą poczty elektronicznej na adres info@capitalski.pl, podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Klienta w zamówieniu.
- Za pośrednictwem strony internetowej lub w recepcji Ośrodka Capital Ski można kupić jedynie Karnety w cenach podanych na stronie internetowej Ośrodka.
- Ośrodek zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez stronę internetową w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.
- Wszelkie wpłaty w tym zaliczki oznaczają zaakceptowanie regulaminu płatności, sprzedaży.
- Wpłacona zaliczka jest bezzwrotna w przypadku braku odwołania do 14 dni przed rozpoczęciem zakupionej usługi. Odwołanie powinno być dokonane na piśmie lub za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na naszej stronie internetowej. W przypadku, gdy odwołanie nie zostanie złożone w wyznaczonym terminie, zaliczka zostaje przekształcona w koszt pokrywający nasze z góry zarezerwowane zasoby i usługi potrzebne do przygotowania wydarzenia.
- Wszelkie reklamacje należy kierować do Ośrodka. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@capitalski.pl
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- dane Klienta zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu karnetu,
- datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
- opis przedmiotu reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
- Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana na adres podany w poczcie elektronicznej.
- Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Ośrodek danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, kontaktu z Kupującym oraz wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży Karnetów, a także w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Klub.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także do kontroli przetwarzania danych, które je dotyczą na zasadach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).
- Klient udostępniający swoje dane osobowe ma prawo do dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania w recepcji Ośrodka.
- Ośrodek świadczy usługi sprzedaży Karnetów w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.
- Wszystkie informacje na temat cennika oraz dane kontaktowe opublikowane są na stronie internetowej lub stronie capitalski.pl. Ośrodek zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie i cenniku świadczonych usług.
- Niniejszy Regulamin sprzedaży dostępny jest na stronie internetowej oraz w recepcji Ośrodka.
- Klient nie jest uprawniony do korzystania z Ośrodka do momentu uregulowania zaległych opłat.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli Członek Ośrodka zakupił karnet obejmujący określoną liczbę sesji, treningów personalnych, sesji fizjoterapeutycznych lub sesji na stoku.
- Ośrodkowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rażącego naruszenia jej postanowień lub Regulaminu Ośrodka przez Członka Ośrodka. W przypadku tym, Członkowi Ośrodka nie przysługuje prawo do żądania zwrotu pozostałej części opłaty za okres kończący okres rozliczeniowy.
- Członkowie Ośrodka zobowiązani są do informowania Ośrodka o wszelkich zmianach adresów zamieszkania oraz adresów do korespondencji, w tym także do korespondencji elektronicznej.
- W przypadku złożenia rezygnacji Członek Ośrodka ma możliwość jej anulowania. Anulowanie rezygnacji może zostać złożone pisemnie (pod rygorem nieważności) do ostatniego dnia okresu wypowiedzenia.
- Wszelkie informacje zawarte w owym regulaminie są nadrzędnymi ustaleniami, a obowiązkiem klienta jest zapoznanie się z nim.
- Podpisane przez Klienta Oświadczenia podczas pierwszej wizyty obowiązują do aktualizowanych regulaminów, a obowiązkiem Klienta jest zapoznawanie się z ich treścią na bieżąco.