Skip to content

Narciarstwo
na stokach halowych

Nawet 8-krotnie szybsze postępy w nauce jazdy na nartach i snowboardzie
Łatwe przejście do jazdy na śniegu - taka sama technika jazdy
Treningi zawsze pod okiem wykwalifikowanego instruktora
Obserwacja techniki jazdy w lustrze weneckim i korygowanie jej na bieżąco
Możecie trenować cały rok niezależnie od pogody
Radość z jazdy bez konieczności stania w kolejce do wyciągu
Analiza po treningu w nagraniach wideo – doskonalenie najdrobniejszych niuansów ruchu narciarza
Chcemy, by jazda na trenażerach była przede wszystkim narzędziem do rozwijania umiejętności narciarskich potrzebnych na śniegu, a jednocześnie dobrą zabawą. Treningi na bieżni doskonale przygotowują fizycznie i technicznie do jazdy w warunkach górskich dzięki bliskiemu kontaktowi z instruktorem i samoobserwacji w lustrze.

Jak rozpocząć przygodę ze stokami narciarskimi

Znajdziesz nas na 1 piętrze w budynku Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa przy Górce Szczęśliwickiej
Stoki czynne są 7 dni w tygodniu – konieczna jest wcześniejsza rezerwacja terminu w recepcji lub przez telefon: +48 22 370 28 22 lub +48 732 237 406
Rezerwacja musi być opłacona co najmniej 24 godziny przed terminem treningu
Podczas treningu wprowadzającego, zapytamy Cię m.in. o wzrost, wagę, rozmiar buta i poziom umiejętności narciarskich i przyporządkujemy Cię do odpowiedniej grupy trenujących

Dla kogo są nasze stoki narciarskie

dla dzieci i dla dorosłych – w Capital Ski każdy może jeździć na nartach, niezależnie od wieku! Zapraszamy dzieci od 5 roku życia
dla zawodników narciarstwa alpejskiego to idealne miejsce na kondycyjne przygotowanie do zawodów! Ciekawostka - na stokach Maxxtracks trenuje np. kadra alpejczyków ze Szwajcarii
dla klubów i szkół narciarskich, które chcą odkryć nowe talenty i mieć możliwość ich wspierania
dla początkujących to idealne warunki do pierwszych ćwiczeń i realne skrócenie czasu przygotowań do jazdy na śniegu. Umiejętności zdobyte na trenażerach praktycznie w całości przekładane są na prawdziwy śnieg!
dla instruktorów narciarstwa i snowboardu to niepowtarzalna okazja pracy i szkoleń pod okiem ekspertów narciarstwa na światowym poziomie
dla firm, szkół i grup zorganizowanych, które chcą spędzić czas aktywnie i jednocześnie w znanym sobie towarzystwie
dla zaawansowanych to możliwość regularnego trenowania i doskonalenia techniki jazdy, by sezon narciarski trwał cały rok!
dla pojedynczych osób, które chcą w kameralnych warunkach pojeździć na desce lub nartach
i dla każdego, kto zapragnie po prostu jeździć w Warszawie na nartach lub snowboardzie!

Co jeszcze warto wiedzieć o treningu narciarskim na halowych stokach

Instruktor narciarstwa to jednocześnie operator stoku, który kontroluje prędkość jazdy (od 1 do 40 km/h) i nachylenie powierzchni zjazdowej (od 9 do 22 stopni), dbając o Twoje bezpieczeństwo. Instruktor dostosowuje też sposób prowadzenia sesji do umiejętności i możliwości narciarza.

Zapewniamy kompletny sprzęt narciarski, tj. narty/deskę, buty narciarskie/snowboardowe, kask. Nie musisz mieć swojego sprzętu, choć oczywiście jeśli chcesz, możesz korzystać z własnych butów narciarskich i kasku. Pamiętaj jednak, że NARTY ZAWSZE MUSZĄ BYĆ NASZE, ponieważ są specjalnie przygotowane do nawierzchni Maxx-Grass pozwalającej na idealne skręty nart.

Stok halowy umożliwia jednoczesną naukę lub trening trzem lub czterem osobom

Będziemy przypominać o rozgrzewce przed treningiem – to ważne ze względu na Twoje bezpieczeństwo. Miejsce znajdziesz w strefie fitness (dla posiadaczy karnetów) lub tuż przed stokami

Nasi instruktorzy to w pełni wykwalifikowani instruktorzy narciarstwa alpejskiego, snowboardu i telemarku – z wieloletnim doświadczeniem w szkoleniu narciarzy na stokach gór polskich i alpejskich. Za nadzór merytoryczny i jakość szkoleń na trenażerach odpowiada licencjonowana Szkoła Narciarska SITN PZN Fabryka Narciarzy

Godzinny ski-pass dzielimy zwykle na 6 setów po 10 minut każdy, z czego 3 sety to jazda na stoku, a 3 sety to regeneracja mięśni i ćwiczenia rozciągające zalecone przez instruktora. Taki model treningu jest niezbędny ze względu na intensywność jazdy np. w krótkim skręcie.