Regulamin sprzedaży on-line
Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży karnetów do Klubu za pośrednictwem strony internetowej.
Sprzedawca / Ośrodek – Capital Ski Sp. z o.o.
Siedziba firmy – ul. Drawska 22, 02-202 Warszawa
Dane rejestrowe – NIP 701-09-88-005, REGON386376594, KRS00001847419
Strona internetowa – strona internetowa https://capitalski.cms.efitness.com.pl/
Karnety / Usługi – karnety lub usługi do Ośrodka przedstawione w ofercie ośrodka dostępne w systemie sprzedaży on-line za pośrednictwem strony internetowej.
Kupujący / Klient – osoba, która dokonała zakupu on-line.
- Sprzedaż karnetów prowadzi Ośrodek Capital Ski.
- Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Ośrodkiem zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:
- zarejestrowania się albo na stronie internetowej poprzez wypełnienie formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres, źródło pochodzenia Klienta; albo poprzez rejestrację Klienta bezpośrednio w Ośrodku Capital Ski,
- złożenia przez Klienta zamówienia on-line poprzez wypełnienie formularza zawartego na stronie internetowej lub złożenia zamówienia w Ośrodku,
- uiszczenia przez Klienta zapłaty za zamówienie (online lub w Ośrodku),
- otrzymania przez Klienta potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Klienta adres e-mail lub otrzymania paragonu/faktury w Ośrodku.
- Sprzedawca udostępnia przez stronę internetową następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto bankowe Ośrodka w banku ING
42 1050 1025 1000 0090 8097 3754 - przez system Przelewy24;
zaś w Ośrodku następujące formy płatności: gotówka, karta, Blik.
- przelew tradycyjny na konto bankowe Ośrodka w banku ING
- Capital Ski zastrzega sobie prawo wprowadzenie innej formy płatności.
- Przed skorzystaniem z procesu zakupu Karnetów, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem znajdującym się w sekcji Regulaminy. Zakup przez Internet lub w Ośrodku jest równoznaczny z akceptacją treści Regulaminu.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy24.
- Ceny Karnetów zawierają podatek VAT.
- Zakupiony Karnet zostanie ustawiony na koncie klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty przez Przelewy24 lub przez inne formy płatności.
- Warunkiem ustawienia karnetu na koncie Klienta jest dokonanie płatności. Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Ośrodek informacji o ustanowieniu nowej transakcji w serwisie Przelewy24 i wpływie środków na rachunek Ośrodka.
- W celu otrzymania faktury VAT Klient powinien wcześniej zgłosić ten fakt w recepcji Ośrodka. Zgłoszenie można przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres info@capitalski.pl, podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Klienta w zamówieniu.
- Za pośrednictwem strony internetowej można kupić jedynie Karnety w cenach podanych na stronie internetowej Ośrodka.
- Ośrodek zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez stronę internetową w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.
- Wszelkie reklamacje należy kierować do Ośrodka. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@capitalski.pl
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- dane Klienta zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu karnetu,
- datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
- opis przedmiotu reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
- Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana na adres podany w poczcie elektronicznej.
- Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Ośrodek danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, kontaktu z Kupującym oraz wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży Karnetów, a także w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Klub.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także do kontroli przetwarzania danych, które je dotyczą na zasadach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).
- Klient udostępniający swoje dane osobowe ma prawo do dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania w recepcji Ośrodka.
- Ośrodek świadczy usługi sprzedaży Karnetów w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.
- Wszystkie informacje na temat cennika oraz dane kontaktowe opublikowane są na stronie internetowej lub stronie capitalski.pl. Ośrodek zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie i cenniku świadczonych usług.
- Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej oraz w recepcji Ośrodka.
- Klient nie jest uprawniony do korzystania z Ośrodka do momentu uregulowania zaległych opłat.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli Członek Ośrodka zakupił karnet obejmujący określoną liczbę sesji, treningów personalnych, sesji fizjoterapeutycznych lub sesji na stoku.
- Ośrodkowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rażącego naruszenia jej postanowień lub Regulaminu Ośrodka przez Członka Ośrodka. W przypadku tym, Członkowi Ośrodka nie przysługuje prawo do żądania zwrotu pozostałej części opłaty za okres kończący okres rozliczeniowy.
- Członkowie Ośrodka zobowiązani są do informowania Ośrodka o wszelkich zmianach adresów zamieszkania oraz adresów do korespondencji, w tym także do korespondencji elektronicznej.
- W przypadku złożenia rezygnacji Członek Ośrodka ma możliwość jej anulowania. Anulowanie rezygnacji może zostać złożone pisemnie (pod rygorem nieważności) do ostatniego dnia okresu wypowiedzenia.