REGULAMIN DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z OŚRODKA CAPITAL SKI
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z ośrodka sportowo-rekreacyjnego Capital Ski prowadzonego przez firmę Capital Ski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Drawska 22, 02-202 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS.
Ośrodek Capital Ski, zwany dalej również Ośrodkiem, powstał z myślą o osobach chcących podnieść poziom swojej sprawności fizycznej oraz umiejętności w zakresie jazdy na nartach oraz snowboardzie. Informujemy, że korzystanie z naszego Ośrodka, podobnie jak uprawianie innych form sportowych, może nieść ze sobą niebezpieczeństwo wystąpienia kontuzji i urazów. Niniejszy regulamin stworzyliśmy w celu zminimalizowania niebezpieczeństwa podczas przebywania na terenie naszego ośrodka, a także w celu zapewnienia jak największej satysfakcji Klientom. Biorąc powyższe pod uwagę, należy zapoznać się z wszystkimi zapisami regulaminu oraz stosować się do zaleceń personelu Ośrodka.
26. Sesja na stoku halowym trwa 55 minut, w ramach których dobierany jest sprzęt, odbywają się zajęcia na stoku wraz z instruktorem, a także odbywa się oczyszczenie używanego sprzętu i jego odłożenie na miejsce. Model treningu może być zmodyfikowany w zależności od umiejętności i możliwości Klienta.
27. Ustalona godzina treningu jest godziną ROZPOCZĘCIA sesji, przy czym Klient zobowiązany jest to przybycia wcześniej do Ośrodka. Wymagane jest przybycie Klienta do Ośrodka co najmniej 15 min przed treningiem w celu przygotowania się, dopełnienia niezbędnych formalności (zwłaszcza przy pierwszej wizycie), przeprowadzenia rozgrzewki (Klient przeprowadza ją we własnym zakresie), przebrania się, itp. Niepunktualne przybycie na sesję treningową powoduje skrócenie wizyty o czas spóźnienia.
28. W przypadku choroby instruktora, Capital Ski zastrzega sobie prawo do wyznaczenia zastępstwa na czas jego nieobecności lub przełożenia sesji na inny termin.
29. Klient ma prawo odwołać trening na minimum 24 godziny przed planowaną sesją na stokach narciarskich. W przypadku niepoinformowania o odwołaniu rezerwacji w wyznaczonym czasie sesja zostaje uznana za przeprowadzoną, a Klient ponosi 100% kosztów sesji.
1. Capital Ski w Warszawie świadczy usługi sportowo-rekreacyjne.
2. Z Ośrodka korzystać można tylko w godzinach otwarcia Ośrodka. Mogą z niego korzystać wyłącznie osoby, które:
• uiściły opłatę zgodnie z obowiązującym cennikiem,
• zapoznały się z zasadami funkcjonowania Ośrodka i użytkowania sprzętów w Ośrodku, co potwierdzają własnoręcznym podpisem na odpowiednim oświadczeniu.3. Pobyt na terenie Ośrodka oznacza znajomość oraz całkowitą akceptację niniejszego Regulaminu, potwierdzoną własnoręcznym podpisem lub w przypadku osób niepełnoletnich zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
4. Ośrodek jest obiektem sportowo-rekreacyjnym, przeznaczonym dla wszystkich chętnych Użytkowników. Z Ośrodka mogą korzystać osoby zwane dalej Klientami:
a. które ukończyły 18 lat – samodzielnie, na własną odpowiedzialność;
b. które ukończyły 16 lat – pod opieką pełnoletniej osoby, na jej odpowiedzialność lub za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych (zgoda pisemna powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację
niepełnoletniego oraz jego opiekuna).c. które nie ukończyły 16 lat – pod bezpośrednią opieką rodziców/prawnych opiekunów, za wyjątkiem grup zorganizowanych (szkół, stowarzyszeń, klubów sportowych itp.) będących pod bezpośrednią opieką wskazanego opiekuna, trenera lub wychowawcy, który uzyskał pisemną zgodę prawnych opiekunów i zgodę Ośrodka. W przypadku niedopełnienia formalności, o których mowa, dzieci i młodzież nie zostaną dopuszczone do udziału w zajęciach na terenie Ośrodka.
5. Każdy Klient ćwiczy na terenie Ośrodka na własną i wyłączną odpowiedzialność, świadomy zagrożeń oraz własnych umiejętności, możliwości i stanu zdrowia.
5a. Ośrodek nie odpowiada za szkody zależne od stanu zdrowia Klienta czy od okoliczności zewnętrznych wpływających na Klienta.
5b. W przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia ćwiczącego, wskazane jest badanie lekarskie z orzeczeniem o zdolności do wykonywania ćwiczeń.
5c. Klient jest świadomy i akceptuje to, iż Ośrodek jest zwolniony z jakiejkolwiek odpowiedzialności za urazy, kontuzje i uszkodzenia ciała oraz ich skutki, powstałe na skutek korzystania i przebywania w Ośrodku, o ile powstaną one na skutek okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności podmiot prowadzący Ośrodek.5d. Klienci po urazach zobowiązani są do dostarczenia zaświadczenia lekarskiego mówiącego o braku przeciwwskazań do ćwiczeń siłowych, a w przypadku wystąpienia ograniczeń lub zaleceń treningowych zaświadczenia lekarskiego ze ściśle określonymi ćwiczeniami i wartościami obciążeń. Instruktor ma prawo przerwać ćwiczenia, jeśli stan zdrowia Klienta nie pozwala na ich kontynuowanie.
5e. W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji, wszelkich poważnych problemów zdrowotnych oraz ciąży – należy poinformować o tym instruktora przed zajęciami.5f. Klient, który w czasie ćwiczeń źle się poczuje zobowiązany jest natychmiast przerwać ćwiczenia i powiadomić obsługę Ośrodka.
5g. Klient, który został poszkodowany na skutek zdarzenia losowego zobowiązany jest sporządzić wraz z obsługą Ośrodka protokół powypadkowy oraz własnoręcznie go parafować.
6. Klient korzystający z usług Capital Ski ma świadomość, że niezależnie od podejmowanych przez Ośrodek środków bezpieczeństwa, spełniania norm sanitarnych i podejmowania należytej staranności, żeby uchronić Klientów przed potencjalnym zarażeniem różnymi chorobami, w tym zakaźnymi, ryzyko istnieje. Ośrodek zapewnia, że zrobi wszystko, żeby je zminimalizować i zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu wszystkim osobom przebywającym na terenie Ośrodka.
6a. Klient korzystający z usług Ośrodka oświadcza, że jest osobą zdrową i nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych. Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku podejrzenia, że Klient może narażać innych ćwiczących przez rozprzestrzenianie chorób zakaźnych.
6b. Capital Ski zastrzega sobie prawo do zweryfikowania wysokości temperatury ciała u Klienta przy użyciu termometru bezdotykowego w sytuacji podejrzenia u niego gorączki.
6c. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad higieny określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny.
6d. Personel Capital Ski może czasowo ograniczyć wstęp na teren Ośrodka ze względu na przekroczenie maksymalnej liczby osób korzystających lub w przypadku, gdy liczba osób korzystających stwarzałaby sytuację zagrożenia dla Klientów.
6e. Ośrodek informuje, że objęty jest odpowiednim ubezpieczeniem OC oraz NNW.7. Klient jest świadomy i akceptuje fakt, że Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów należących do osób korzystających z Ośrodka.
7a. Za wszelkie szkody powstałe na terenie Ośrodka z winy ćwiczącego odpowiada ćwiczący.
7b. Rodzice i opiekunowie prawni odpowiadają za wszelkie szkody na terenie Ośrodka spowodowane przez Klienta, który nie ukończył 18 roku życia.
7c. Chodzenie po konstrukcjach oraz przebywanie pod nimi jest ZABRONIONE.
7d. Korzystanie z wszystkich urządzeń na terenie Ośrodka musi odbywać się wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, pod okiem instruktorów, przy zachowaniu szczególnej ostrożności. Zabrania się z korzystania z urządzeń zlokalizowanych w Ośrodku niezgodnie z ich przeznaczeniem.
8. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam bez zgody właściciela Ośrodka.
8a. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz prowadzenia działalności bez zgody Ośrodka w szczególności treningów personalnych.
9. Capital Ski zastrzega sobie prawo do wykorzystania w celach informacyjnych i marketingowych zdjęć i nagrań wideo wykonywanych na terenie klubu.
9a. Na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Klient ma prawo wyrazić lub nie wyrazić zgody na wykorzystanie przez Capital Ski Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie swojego wizerunku we wszelkich materiałach powstałych podczas korzystania z usług w/w podmiotu w prowadzonym przez niego obiekcie. Niniejsza zgoda obejmuje w szczególności uprawnienie do dokumentowania fragmentów pobytu Klienta na terenie obiektu wszelkimi dostępnymi technikami (w tym fotografie, nagrania video), a także rozpowszechniania uzyskanych w ten sposób materiałów dla celów informacyjnych, promocyjnych i marketingowych, w tym przez publikację w prasie i innych mediach, tworzenie i rozpowszechnianie plakatów, ulotek i bannerów, prezentowanie galerii zdjęć za pośrednictwem portali społecznościowych lub przy wykorzystaniu sieci Internet w inny sposób.
9b. W przypadku korzystania z usług przez osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych (poniżej 16 roku życia) znajdujące się pod opieką Klienta – Klienta wyraża lub nie wyraża powyższej zgody w ich imieniu jako ich przedstawiciel ustawowy.
9c. Niniejsza zgoda udzielana jest nieodpłatnie i bez ograniczenia czasowego lub terytorialnego.
9d. Jednocześnie ośrodek zapewnia, że nie będzie korzystać nadmiernie z tych materiałów i będzie dbać o dobre imię i wizerunek Klienta.
9e. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na wykorzystanie zdjęcia z jego osobą, proszony jest o poinformowanie recepcji Ośrodka w formie pisemnej.
9f. Klient może też wyrazić lub nie wyrazić zgody na uczestnictwo w programie lojalnościowym prowadzonym przez Capital Ski Sp. z o.o., a także na przetwarzanie danych osobowych w celu ustalenia zakresu oraz wykonywania praw i obowiązków wynikających z uczestnictwa w programie lojalnościowym. Program lojalnościowy obejmuje kontakt z Klientem do dwóch razy w kwartale, najczęściej za pomocą e-maila w celu sprzedaży produktów i usług promocyjnych ośrodka.10. Ćwiczący powinni opuścić pomieszczenia do ćwiczeń na co najmniej 10 minut przed zamknięciem Ośrodka.
11. Pracownicy Capital Ski mają prawo wstępu do wszystkich pomieszczeń Ośrodka, bez względu na korzystanie i obecność Klientów.
12. Ośrodek może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji, gdy zamknięcie jest zaplanowane, Capital Ski powiadomi o tym członków jak najszybciej, drogą mailową albo umieszczając w siedzibie Obiektu w miejscu ogólnodostępnym stosowną informację na ten temat.
13. Do wejścia do strefy ćwiczeń, ćwiczący przygotowują się w szatniach i jedynie tam mogą pozostawić swoje ubrania, obuwie oraz inne rzeczy.
14. Za rzeczy pozostawione na terenie Ośrodka, również w szafkach w szatniach, Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności. Rzeczy wartościowe można oddać do depozytu w recepcji.
14a. Rzeczy znalezione na terenie Ośrodka należy przekazać personelowi Ośrodka. Rzeczy znalezione wydaje się po ich identyfikacji przez właściciela, w okresie do tygodnia od daty ich znalezienia i oddania personelowi.
15. Podczas korzystania z usług Ośrodka wymagany jest strój sportowy i zmienne obuwie sportowe z amortyzowaną i czystą podeszwą.
16. Klient zobowiązany jest wykonywać ćwiczenia bezpiecznie, tzn. ćwiczyć z takimi obciążeniami, nad którymi jest w stanie sam zapanować. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za osoby, które doznały kontuzji podczas wykonywania nieprawidłowo ćwiczeń.
16a. Przed rozpoczęciem treningu należy przeprowadzić rozgrzewkę.16b. Klient zobowiązany jest do zachowania porządku po zakończeniu ćwiczeń: odłożenia na właściwe miejsce używanych przyrządów oraz dezynfekowania urządzeń po ćwiczeniach.
16c. Nie wolno wnosić do stref ćwiczeń żadnych ostrych oraz luźnych przedmiotów, części garderoby i biżuterii mogących sprawiać trudności oraz stwarzać niebezpieczeństwo podczas ćwiczeń.
16d. Podczas ćwiczeń i przebywania w strefie ćwiczeń kieszenie ubrań muszą być puste, nie wolno posiadać żadnych zbędnych przedmiotów oprócz przyborów i przyrządów zaakceptowanych przez personel Ośrodka. Noszenie okularów i szkieł kontaktowych odbywa się na własne ryzyko.
16e. Napoje należy pozostawić i spożywać wyłącznie w wyznaczonej strefie.
17. Na terenie Ośrodka zabrania się wszelkiego postępowania zagrażającego bezpieczeństwu własnemu i innych użytkowników oraz stanowi sanitarnohigienicznemu Ośrodka, w szczególności:
a. palenia tytoniu i używania otwartego ognia,
b. posiadania i zażywania jakichkolwiek innych używek oraz substancji odurzających,
c. żucia gumy i spożywania innych pokarmów podczas ćwiczeń,
d. wnoszenia opakowań szklanych, puszek, ostrych narzędzi, broni oraz innych niebezpiecznych przedmiotów,
e. zaśmiecania i zanieczyszczania terenu Ośrodka,
f. niszczenia urządzeń i wyposażenia Ośrodka,
g. wprowadzania zwierząt, pojazdów oraz przedmiotów utrudniających komunikację w Ośrodku lub mogących zniszczyć nawierzchnię obiektu,
h. pozostawiania na urządzeniach jakichkolwiek przedmiotów i sprzętu,
i. prowadzenia działalności szkoleniowej i zarobkowej bez zgody kierownictwa Ośrodka.
18. W przypadku zgubienia lub zniszczenia kluczyka do szafki należy uiścić opłatę w wysokości 15 złotych.
19. Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Ośrodkiem zostaje zawarta poprzez:
a. rejestrację w Strefie Klienta na stronie internetowej https://capitalski.cms.efitness.com.pl/kup-karnet lub rejestrację Klienta bezpośrednio w Ośrodku Capital Ski i złożenie zamówienia online lub w recepcji Capital Ski oraz
b. uiszczenie zapłaty za zamówienie z odpowiednim wyprzedzeniem.
20. Ośrodek udostępnia następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto bankowe Ośrodka w banku ING
42 1050 1025 1000 0090 8097 3754; - system Przelewy24 w przypadku sprzedaży online na https://capitalski.cms.efitness.com.pl/kup-karnet;
- BLIK na numer telefonu 732 237 406;
- karta/gotówka na miejscu.
21. Klient otrzymuje potwierdzenie transakcji płatniczej za zamówienie na wskazany przez niego e-mail (karnety online) lub otrzymuje paragon/fakturę w przypadku innych form płatności.
21a. Klient dokonując zakupu karnetu/sesji oświadcza, że jest świadomy jego okresu ważności i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
21b. W uzasadnionych przypadkach, Klient może wnioskować o anulację karnetu w terminie nie przekraczającym 14 dni od czasu jego wykupienia i pod warunkiem, że nie rozpoczął jeszcze korzystania z tego karnetu. Możliwe jest ustalenie indywidualnego sposobu rozliczenia za niewykorzystany karnet z osobami zarządzającymi Ośrodkiem.
21c.Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli Klient zakupił karnet obejmujący określoną liczbę sesji, treningów personalnych, sesji fizjoterapeutycznych lub sesji na stoku.
21d. Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.
21e. Ośrodkowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rażącego naruszenia jej postanowień lub Regulaminu Ośrodka przez Klienta. W przypadku tym, Klientowi nie przysługuje prawo do żądania zwrotu pozostałej części opłaty za okres kończący okres rozliczeniowy.
22. Klient wyraża zgodę na założenie profilu Klienta w systemie rejestracyjnym (Strefa Klienta) oraz na otrzymanie powiadomienia o pierwszej rezerwacji. Klient wyraża także zgodę na przesłanie e-mailem informacji o kolejnych rezerwacjach, chyba, że na podczas wizyty w ośrodku zdecyduje inaczej i zaznaczy brak zgody w oświadczeniu, co zostanie odnotowane w systemie rejestracyjnym.
22a. Klient wyraża zgodę na rezerwację terminu wizyty zarówno poprzez osobiste ustalenia w Ośrodku lub dzięki informacjom podanym ośrodkowi przez Klienta za pomocą innych kanałów komunikacji, np. telefon, email, Messenger, WhatsApp, itp.
22b. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub błędnych danych kontaktowych.
22c. Szczegóły zamówień i rezerwacji Klienta dostępne są w jego Strefie Klienta po zalogowaniu.
23. Wszelkie reklamacje należy kierować do Ośrodka. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@capitalski.pl
23a. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- dane Klienta zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu karnetu,
- datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
- opis przedmiotu reklamacji.
24. W celu otrzymania faktury VAT Klient powinien zgłosić ten fakt w recepcji Ośrodka przed zakupem odpowiedniego karnetu lub zgłaszając za pomocą poczty elektronicznej na adres info@capitalski.pl, podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Klienta w zamówieniu.
25. Ceny karnetów w Ośrodku mogą ulegać zmianom, o czym Klienci są informowani z wyprzedzeniem poprzez stronę www lub inne platformy komunikacji.
25a. Ceny karnetów zawierają podatek VAT.
- przelew tradycyjny na konto bankowe Ośrodka w banku ING
30. Wykupienie usługi fizjoterapeuty jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu Capital Ski.
31. Pacjent zgłaszający się do gabinetu zobowiązany jest odbyć wizytę diagnostyczną kwalifikującą do terapii, a także do wypełnienia karty pacjenta oraz okazania posiadanej dokumentacji mającej wpływ na dobór metody terapii.
32. Zajęcia / terapie odbywają się punktualnie o wyznaczonej godzinie, spóźnienie powoduje skrócenie wizyty o czas spóźnienia.
33. Prosimy o przybywanie 10 minut przed rozpoczęciem wizyty w celu przygotowania się do sesji terapeutycznej.
34. Ustalona godzina jest godziną ROZPOCZĘCIA zabiegów w gabinecie Fizjoterapii.
35. Na zabiegi rehabilitacyjne (terapię manualną, masaże lecznicze, fizykoterapię itp.) pacjent przygotowuje się poprzez przebranie w szatni w odpowiedni strój sportowy (np. spodenki, leginsy, koszulkę, itp.) oraz obuwie zamienne.
36. Terminy wizyt ustalane są w recepcji.
37. Możliwość zmiany terminu wizyt indywidualnych lub ich odwołanie jest możliwe bez żadnych konsekwencji finansowych, jeżeli zostanie zgłoszone min. 48 godzin przed zaplanowaną wizytą.
38. W przypadku, gdy odwołanie wizyty nastąpi w czasie krótszym niż 48 godziny lub wizyta nie zostanie odwołana, pacjent ponosi 100% kosztów wizyty.
39. W przypadku zdarzeń losowych i trudnych do przewidzenia sytuacji istnieje możliwość odwołania wizyty bez ponoszenia konsekwencji finansowych po indywidualnym ustaleniu z dyrekcją Ośrodka.
40. W przypadku choroby terapeuty, Capital Ski zastrzega sobie prawo do wyznaczenia zastępstwa na czas nieobecności terapeuty lub przełożenia wizyty na inny termin.
41. Dzieci do 18 r.ż. korzystają z zabiegów w obecności opiekunów, chyba że opiekunowie wyrażą zgodę na piśmie.
42. Wykupienie usługi strefy fitness jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu Capital Ski.
43. Opłaty za treningi powinny być uiszczane z góry, nie później niż w dniu rozpoczęcia pierwszego treningu.
44. Klient rozpoczynając współpracę, zobowiązany jest posiadać zaświadczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia aktywności fizycznej wydane przez lekarza. Akceptując poniższy regulamin oświadcza, że posiada owe zaświadczenie lub oświadcza, że podejmuje treningi na własną odpowiedzialność.
45. Klient jest zobowiązany do poinformowania trenera personalnego o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, stanie zdrowia, w celu dopasowania rodzaju ćwiczeń oraz ich intensywności do stanu zdrowia ćwiczącego.
46. W przypadku wahań poziomu cukru we krwi (cukrzyca, zaburzenia gospodarki cukrowej/insulinowej) bądź omdleń zaleca się, aby na trening zabierany był ze sobą glukometr oraz słodkie przekąski (daktyle, żele dla cukrzyków itp.).
47. W przypadku ujawnienia się nietypowych dolegliwości Klienta podczas treningu, może on zostać poproszony o dodatkową konsultację lekarską. W szczególnych przypadkach treningi mogą zostać zawieszone do czasu postawienia przez lekarza diagnozy.
48. Grafik treningów personalnych zostaje ułożony w porozumieniu z Klientem na „stałe” (z góry umówione dni tygodnia i godziny) dopóki nie zostanie zmieniony przez Klienta lub trenera w ramach innych wolnych terminów.
49. Klient powinien zjawiać się punktualnie na umówionych zajęciach (treningu personalnym). Zalecane jest by pojawiał się 10 minut wcześniej celem przygotowania się do treningu.
50. Trening personalny może zostać odwołany bez żadnych konsekwencji przez obie strony z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
51. W przypadku gdy Klient w czasie krótszym niż 24 godziny przed umówionym terminem nie poinformuje trenera o odwołaniu treningu, trening personalny zostaje uznany przez trenera za przeprowadzony.
52. W przypadku gdy trener odwołuje trening (min. 12 godzin przed treningiem), trener tym samym zobowiązuje się do przeprowadzenia treningu w innym terminie, dogodnym dla obu stron. Realizacja przełożonych treningów może wykraczać poza jednomiesięczny okres ich ważności.
53. Ilość zawieszonych treningów przechodzi na następny miesiąc i musi być wykorzystana w przeciągu miesiąca od dnia przeprowadzenia pierwszego treningu po odwieszeniu uczestnictwa.
54. W przypadku spóźnienia uczestnika, czas treningu będzie krótszy o wartość tego spóźnienia.
55. W przypadku niepojawienia się klienta na treningu personalnym, trening personalny zostaje uznany przez trenera za przeprowadzony.
56. W przypadku niepojawienia się trenera na treningu personalnym, klient otrzymuje jeden trening personalny gratis.
57. Rejestrowanie dźwięku, filmowanie i fotografowanie zajęć bez zgody trenera jest zabronione.
58. Trener nie ponosi odpowiedzialności za zaginione lub zniszczone mienie uczestników zajęć.
59. Prosimy o stosowanie się do zapisów regulaminu oraz instrukcji i poleceń personelu Ośrodka. Osoby łamiące zapisy regulaminu i lekceważące polecenia Personelu będą wypraszane z obiektu bez możliwości ubiegania się o zwrot kosztów i jakiegokolwiek odszkodowania z tego powodu.
60. W przypadku zauważenia niebezpiecznego zachowania innych użytkowników Ośrodka, naruszenia regulaminu lub zaistniałego wypadku, należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie personel Ośrodka.
61. Od osób korzystających z Ośrodka wymaga się kulturalnego zachowania wobec innych użytkowników oraz zachowania maksymalnej ostrożności podczas zajęć. Osoby przebywające na terenie obiektu i naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje, w tym używające wulgaryzmów, stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających w Ośrodku, a także osoby nie stosujące się do przepisów niniejszego regulaminu i do zaleceń personelu Ośrodka mogą zostać usunięte z terenu obiektu, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania karnego i cywilnego.
62. Capital Ski przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z RODO. Stosowna Klauzula informacyjna znajduje się w recepcji Ośrodka.
63. W kwestiach nieuregulowanych w powyższym Regulaminie prawo interpretacji posiada właściciel Ośrodka.